Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
e-Građani - Postupci prijava i upisa kandidata u srednje škole
ODLUKA O POČETKU I ZAVRŠETKU NASTAVNE GODINE, BROJU RADNIH DANA I TRAJANJU ODMORA UČENIKA OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA ZA ŠKOLSKU GODINU 2023./2024.
Vodič kroz sadržaj i strukturu nacionanih ispita u četvrtome razredu u školskoj godini 2023./2024.
Vodič kroz sadržaj i strukturu nacionanih ispita u osmome razredu u školskoj godini 2023./2024.
Klikom na sliku možete saznati više o donaciji.
Zahvaljujemo našem bivšem učeniku Andreju Kramariću na donaciji.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici petih razreda, na terenskoj nastavi 12. lipnja, posjetili su Arheološki park "Andautonija" u Ščitarjevu i izletište Ključić brdo.
U arheološkom parku Andautonija, učenici su sudjelovali na radionici kojom su nas ljubazne voditeljice upoznale sa načinom života na ovim prostorima u rimsko vrijeme, izgledom rimskih kuća, načinom odijevanja, prehranom, školovanjem, kako se putovalo, gradilo, što je municipij, koliko je veliko nalazište, zašto je važno i još puno toga.
Na obroncima pitomih Vukomeričkih Gorica posjetili smo izletište Ključić brdo gdje smo obišli poučnu šumsku stazu i ZOO park sa brojnim domaćim i divljim životinjama. Nakon ručka, vrijeme do povratka proveli smo na velikoj livadi podno restorana, netko u hladu, netko igrajući nogomet, a neki su organizirali na svojim dekicama prave male piknike.
Nažalost, neki se ni u tim trenucima nisu odvajali od svojih pametnih telefona.
Našim petašima bilo je jako lijepo na ovakav način upotpuniti i privesti kraju cjelogodišnje školsko druženje, a zadovoljne učiteljice u pratnji i razrednice su na kraju puta pohvalile sve učenike za disciplinirano i odgovorno ponašanje tijekom terenske nastave.
Josipa Broz Boroja, razrednica 5.b