Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
e-Građani - Postupci prijava i upisa kandidata u srednje škole
ODLUKA O POČETKU I ZAVRŠETKU NASTAVNE GODINE, BROJU RADNIH DANA I TRAJANJU ODMORA UČENIKA OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA ZA ŠKOLSKU GODINU 2023./2024.
Vodič kroz sadržaj i strukturu nacionanih ispita u četvrtome razredu u školskoj godini 2023./2024.
Vodič kroz sadržaj i strukturu nacionanih ispita u osmome razredu u školskoj godini 2023./2024.
Klikom na sliku možete saznati više o donaciji.
Zahvaljujemo našem bivšem učeniku Andreju Kramariću na donaciji.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U sklopu Tjedna globalnog obrazovanja (13. do 19. studenoga) zaposlenici Društva za oblikovanje održivog razvoja (DOOR), u suorganizaciji s knjižničarkom Nerminom Beširević i učiteljice prirode i biologije, Josipom Broz Boroja, održali su za učenike 6.b i 6.c razreda radionicu o održivom razvoju i klimatskim promjenama.
Tjedan globalnog obrazovanja godišnja je svjetska inicijativa za podizanje svijesti da obrazovanje koristimo kao alat za solidarnost i promjenu te doprinos održivijem i pravednijem svijetu. Cilj je da se djecu i mlade potakne u razvoju individualnih i kolektivnih rješenja na društvene, ekološke, političke, ekonomske i etičke izazove.
nastavi čitati pod [OPŠIRNIJE]
Veliki interes na radionicama je bio za klimatske promjene, kako nastaju staklenički plinovi, što je efekt staklenika i što nas čeka u budućnosti ako se planet nastavi zagrijavati kao do sada. Na radionici se pojasnilo što je održivi razvoja, zašto je bitan za nas i cijeli planet i kako svatko od nas može promjenama u ponašanju pridonijeti čišćoj i održivoj zajednici.
Na satu vježbe djeca su istraživala u kojim zemljama su proizvedeni njihovi dijelovi odjeće i obuće te nakiti i ostali modni dodaci. Zatim su svakoj zemlji pridodali određen broj bodova koji je bio veći ako je zemlja bila udaljenija od Hrvatske. Na kraju svatko je zbroji sve bodove i usporedio s ljestvicom emisija.
Učenici i učenice su dobili DOOR-ov edukacijski dokument „Obnovljivi izvori energije - slikovnica za učenje i zabavu“ kojim će provjeriti svoje znanje o energiji vjetra, sunca i vode, energiji iz unutrašnjosti Zemlje, energija biomase itd.
Više o aktivnostima diljem svijeta u sklopu Tjedna globalnog obrazovanja možete pročitati na linku: https://www.coe.int/en/web/north-south-centre/the-global-education-week#%7B%22254687095%22:[]%7D