2019-03-13 15:22:32

16. PUTOVANJE NAPRTNJAČE

Naprtnjače su po 16. put bile u domovima trećaša. Od 1. do 5. ožujka 2019. ugostili su ih Vanja (3.a), Ivan (3.b) iMia (3.c).

VANJA je čitao u društvu roditelja i starijeg brata Šimuna. Za početak čitanja odabrao je knjigu Findusov Božić, mama je uzela krimić Stara ljubav, Šimun knjigu Čuda svijeta, a tata knjigu Upoznaj Zagreb. Tata je inzistirao da zajedno čitaju knjigu Upoznaj Zagreb, a kada su je pročitali, svatko je čitao knjigu koju je odabrao za sebe. Nakon knjige Findusov Božić, Vanja je čitao knjigu Mala vrtlarica kako bi iz nje naučio kako zasaditi neke biljke. Ipak, najviše mu se svidjela knjiga Findusov Božić, a i ostalim članovima obitelji svidjele su se knjige koje su odabrali za čitanje. Tata misli kako je ovo zgodna ideja koja promovira vrijednost knjige i čitanja općenito, uz zgodan dodatak obiteljskog zajedništva. Još je napisao kako je bilo pravo zadovoljstvo „gnjaviti“ dečke povijesnim činjenicama o Zagrebu, a misli i kako su se i oni zabavili. Mama je pohvalila projekt i odabir knjiga jer se za svakoga našlo ponešto. Napisala je kako im je baš bilo zabavno s naprtnjačom. Šimun je napisao kako inače nije „fan“ čitanja, ali mu se ova naprtnjača baš svidjela, posebno knjiga Čuda svijeta.

Šimun je dojam završio rečenicom: „Čitanje u našoj obitelji inače nije uobičajen, a naprtnjača je nešto novo.“

Na kraju je prijateljima pokazao sliku snimljenu tijekom čitanja, uz komentar: „Ovo smo tata, Šimun i ja kad navečer svatko čita svoju knjigu iz naprtnjače, a mama nas ometa slikajući.“

Pohvala cijeloj obitelji!

I IVAN je čitao u društvu roditelja i starijeg brata Jakova. Inače, Ivan je trenutno na putu, ali je vrijedno napisao dojam koji će po povratku pročitati prijateljima i pokazati im sliku snimljenu tijekom boravka naprtnjače u obitelji. No, evo najvažnijih stvari iz njegova dojma: svidio mu se projekt jer u njemu sudjeluje cijela obitelj. Čitao je knjigu Svijet kreativnosti i zabave. U njoj je opisao puno zabavnih igara i kako ih napraviti, ali i kako iskoristiti naizgled nepotrebne stvari. Tati Siniši jako se svidio projekt: ideja zajedničkog čitanja u obitelji je odlična. Jakov je čitao knjigu 101 način kako pokazati djetetu da ga volite, a i sviđa mu se projekt. Mami Ivani je naprtnjača puna knjiga bila poput posjeta knjižnici- nikad ne znaš što sve možeš naći: iznenade te bogatstvom sadržaja i tema koje te privuku.

Pohvala cijeloj obitelji!

MIA je čitala u društvu roditelja i mlađeg brata. Napisala da su s veseljem dočekali naprtnjaču. Prvo je s tatom čitala knjigu Upoznaj Zagreb iz koje je saznala da su mamuti nekad hodali centrom Zagreba, da je Medvednica bila tek otok Panonskoga mora, a da su ostaci malog nasukanog kita pronađeni kraj Podsuseda krajem 19. st. stari 13 milijuna godina. Svidjela joj se i knjiga Morski dnevnik Pauline P. jer joj je bilo zabavno čitati o zgodama koje je P.P. doživjela tijekom Škole u prirodi. Bratu je čitala poučnu knjigu Findus se seli o mačku koji je ujutro skakao po krevetu. Čitajući knjigu Origami, uspjela je napraviti pticu. KnjiguCivilizacije svijetačitala je s mamom. Saznala je da su prve Olimpijske igre održane u Grčkoj, 776. godine prije Krista. Prolistala je i knjigu Vrtlarstvo za djecu. Knjige 101 način kako pokazati djetetu da ga volite i Roditelji i djeca: kako zajedno interesirala je roditelje. Dojam je završila zahvalom projektu koje je omogućio da više čitaju i da se više druže s obitelji.

Mia je razredu pokazala čak četiri slike snimljene tijekom provedbe projekta, a na jednoj od njih vidimo i pticu izrađenu zahvaljujući knjizi Origami.

Pohvala cijeloj obitelji!


Osnovna škola Silvija Strahimira Kranjčevića Zagreb